04 oktober 2007

Fik hun noget...

med hjem fra Fanø ???
Jeps, men faktisk vældigt beskedent - jeg er selv lidt rystet over at det ikke blev til mere :o)
Først sprang der et kit fra Kastaniestrik.dk i posen, blækspruttetørklædet måtte med hjem til Silkeborg og i den skønneste røde farve. De garner er altså HELT utrolige og hendes ideer er skønne ! Det eneste minus er at hjemmesiden ikke er igang. Jeg har en bog på vej over atlanten og på Fanø fandt jeg ud af, at hun også sælger disse bøger :o( Det havde jo været lidt nemmere end det andet.
Der smuttede også et lille filtekit med - men det er til min mors pakkekalender, så den får I ikke at se (hvis nu nogen sku' hjælpe hende med at kigge her).
Næste der smuttede i posen er fra Nanna's "lille"
butik:
En lækker Jo Sharp-bog og farvekort.... mmmm, der er nogle spændende garner og bogen vinder mere og mere v. gennemgang. Den er blevet gennemsavlet af et par kvinder her i formiddag... (at de vil være det bekendt ! :o))

V. Uldsnedkeren fandt vi lidt mink, der passede med bæver-garnet jeg købte hos Tante Grøn... og der er allerede startet på en lille halsklud i mønsteret fra Svigerinden.

Fik jeg lært noget.... Ja, det gjorde jeg også. Her er et lille udvalg af udbyttet og det giver da basis til flere projekter.
Vil jeg afsted til Fanø igen ?? JA tak, gerne i 2008 !
Er jeg misundelig på visse festival-groupies, der også snupper webstrikkernes ? JA.
Hvad er ellers på pindene - Tjahh - starten på en elefanttrøje i str. 2 år



7 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Lækre indkøb, Kastanie strik er et meget farligt sted.
Og så er elefanterne bare så søde, hvem har designet modeller?

Du kan iøvrigt handle direkte hos Jamieson of Shetland via deres netbutik
http://jamiesonsshetland.co.uk/jamiesons/

Ulla

3:57 PM  
Blogger Anette said...

Hej Susanne.
Jeg har stadig plads i bilen..... LOKKE LOKKE.
Jeg håber du får en god weekend.
KH Anette ;o)

4:49 PM  
Blogger Susanne said...

Anette - du kan...Lokke lokke - mine ører er lukkede :o)
Ulla; elefantene er en gammel Hanne Thorsen-sag: børnestr. S, M og L - hmmm hvornår er de medium ??
Kh
Susanne

6:25 PM  
Blogger Dorte said...

Det der blækspruttetørklæde ser da godt nok interessant ud - jeg vil holde øje med hendes hjemmeside !!
Og så er det altså herligt at læse om alle de gode oplevelser fra den strikkefestival - jeg bliver lidt misundelig og tænker:"Gid jeg havde været med ...."

kh Dorte

9:01 PM  
Anonymous Anonym said...

Festival-groupie - DET er sgu da dagens kommentar! Fedest!!
Skønne indkøb, Susanne. Den der blækspruttetingest pillede jeg også ved - den er så sær at den er interessant.
KH Britt

10:50 PM  
Anonymous Anonym said...

Sikke mange fine sager! Så vidt jeg ved er der stadig en ledig plads i Næstved... lokkelokke...
Mange hilsener
Anette M

7:54 PM  
Anonymous Anonym said...

Hov - nu læser jeg lige, at der allerede er en anden Anette, der også har forsøgt at lokke. Nå men måske en anden gang, så!

7:56 PM  

Send en kommentar

<< Home