03 oktober 2006

Love at first knit

Endelig blev det min tur til at strikke lidt babytøj !
Jeg regner med at lave diverse småting af resterne fra babytæppet. Startede på en Bette og nu forstår jeg hvorfor modellen er en hitter. Det går jo som en leg i str. 0 - 3 mdr !! Det ku' godt være at den unge mand, som ser dagens lys til januar, skal ha' en mere af denne slags.
Jeg har startet en ny opsparing op i denne uge; for dette lå og ventede på mig efter strikkefestivallen.
Hvis alt går vel med opsparingen... vil Katrine og jeg være her d. 5. august til min kusines bryllup...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Yes, Bette er et stort hit! Både at strikke og i brug.
Held og lykke med opsparingen - det lyder som et bryllup man helst ikke skal gå glip af..
:-) Britt

9:53 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Øj hvor er du heldig! Det vil være en oplevelse for livet. Et tip, bestil flybilleter så snart I har besluttet Jer for at tage afsted!
Ulla

10:16 PM  
Anonymous Anonym said...

Ja, det er bare at gå igang med opsparingen. Altid skønt at have noget fantastisk at se frem til. Forventningens glæde kan give et sus på grå dage...;o)

8:45 AM  

Send en kommentar

<< Home