01 oktober 2006

Glorien pudses

Hele 2 ting der udløser en selvglad stolthed:
Jeg har fået hæftet alle ender og syet knapper i
Perlen og så ryger den i vand i dag :o)
Zigzag-tæppet er tørret i udspændt tilstand
og nu skal der finklippes.
Lørdagen gik til årets strikkefestival i Svendborg; afgang fra Silkeborg kl. 6.30 ! Det var ikke sjovt at stå op med lidt (meget) rødvins-ondt-i-håret, men hele turen var det værd. Der blev handlet, rørt ved garn, snuset til garn og kigget på de andres projekter. Men jeg kom hjem UDEN garn !! Det er 2. glorie-pudsning,
jeg var tæt på da en af garnbutikkerne luftede en kasse med Isager-bomuld til ½ pris; havde faktisk valgt farverne og taget dem i min favn. Men SÅ slog fornuften mig og de blev lagt ned i kassen igen. Så jeg kom hjem med dette blad fra Stof2000 fyldt med gode ideer og mønstre - så nu skal vi da vist ha' gang i symaskinen v. min mor !! De har en hjemmeside..... se bare http://kreative-kvinder.dk/
Dagen i dag skal nydes i fulde drag; vasketøjet skal af vejen, haven skal lige ha' en hånd, min "legekammerat" og jeg skal ud at gå vores sædvanlige søndagstur på 1½ time og så skal jeg vist lige ha' kigget på en anden UFO....

3 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Godt gået, både færdige projekter og ingen garnindkøb. Får vi et billed af hele perlen MED model - tid til "hævn" ;-)
Hvor ville jeg dog gerne have været til strikkefestival, det må blive en anden gang.

4:05 PM  
Anonymous Anonym said...

Hold da k**** - Isager garn til ½ pris og så købte du IKKE! Imponerende!
Glæder mig tilo at se Perlen.
KH Britt

8:02 PM  
Anonymous Anonym said...

Tak for sidst ;o)Jeg troede, at Perlen for længst var færdig, havde ikke lige fanget det med de manglende knapper... - men vi så den vist også kun bagfra, da den blev udstillet på din blog.
Kh, Maiken

8:40 AM  

Send en kommentar

<< Home