05 august 2006

Så er jeg

næsten tilmeldt og der er flere UFO'er i gemmerne !
Men den 1. der skal lade livet er dette skyggesjal:
Det er påbegyndt d. 1. juli 2005 (jeg fandt bon'en i bunden af posen) og det var meningen at Katrine sku' ha' haft det med til USA.... Men det "døde" på denne dag; jeg har haft fat i det, et par gange siden.... meen syntes ikke det fængede rigtig ! Men nu skal det være - den sidste halvdel af den ene vinge mangler + hæftning af enderne og så skal der syes en satinkant på. (Alpacca'en er ikke så god til kanterne som alm. uld)
Men nu damper jeg lige toppen fra sidste indlæg, så jeg kan gøre den færdig. Ellers har jeg fordrevet tiden med at lave maskemarkører

med indholdet fra min længe ventede pakke fra Panduro. Jeg kom godt nok til at købe ovale ringe og har endnu ikke fået dem testet, men mon ikke det går ??? Den lille fe ku' jeg slet ikke stå for, så hun smuttede hurtigt i indkøbskurven.

1 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Det er nu et flot sjal, der fortjener at blive færdigt eller strikket til noget andet.
Lækre maskemarkører.

2:58 PM  

Send en kommentar

<< Home