10 juni 2006

Øv - Øv

hvor var det træls, ikke at kunne være med til strik-out ved havnen i Ry !!
Men forhåbentligt næste år.....
Tunikaen glider let på pindene og I slipper for endnu et brunt billede :o)
Men jeg sad v. postkassen henne ved vores lokale døgnkiosk i aftes
( 1½ time - forgæves !!) med strikketøjet. Det gav en del kommentarer
og nogle stykker, der stoppede op for at se og snakke.
Så tiden smuttede - men jeg kom altså ikke af med mit store brev.
Jeg havde fået lavet en rigtig god
strikkeplads midt i solen igår....
med en ægte "Dyrholm-klassiker"
til følge: herlig ildrød kulør - ganske
usund, men heldigvis smertefrit
dennegang !! Mine skinneben ligner
en Prinsessestang.

Jeg har en del svagheder og én af dem er små tasker med produkter, det er ikke produkterne, men taskerne der lokker mig på afveje HVER gang. Se bare hvad der smuttede med hjem den anden dag... mit lille får ryster bare på hovedet af mig !!

2 Comments:

Blogger Sanne B. said...

*Ahem* altså, den taske har jeg også haft kig på....., Indholdet er ligegyldigt, tror s.. ikke sådan en smule creme kan gøre det af med appelsinplantagerne på mine lår - men tasken - den er lækker!
kh
Sanne B.
p.s. Hvad er en prinsessestang?

11:32 PM  
Blogger Helle Holst said...

Nej hvor sjovt:o) Jeg har også noget med den slags tasker. Heldigvis har jeg en søster som går mere efter produkterne, så jeg arver af og til en tom taske. Håber lige nu at hun handlet "sommerklar" for den taske er super lækker.

Kh. Helle

7:58 AM  

Send en kommentar

<< Home