15 juni 2006

En varm uge

- der har ikke været meget strikken her i huset i denne uge. Både pga varmen og forskellige aktiviteter; jeg er ikke så god til den hårde varme herhjemme; heldigvis er der andre, der stortrives med varmen. Men der er blevet tid til at ligge i skygge og kigge på dette.
På trods af at jeg IKKE var i solen med min ryg
- så er jeg blevet forbrændt !
Godt gået !







Mine jordbær er vandret fra den ene side af haven til den anden. De er rigtig flotte i år og nu er jeg spændt på om det bli'r til mere end dette syn

I aftes var jeg til hygge-kom-sammen med min gamle klike fra folkeskolen. Der var heldigvis én af dem, der ku' tage et initiativ til at samle "de 5" - eller som en af ungerne havde sagt til moren: Arjh - I lyder til at ha' været nørderne. Og det havde hun nok ret i :o) Det var meget mere hyggeligt end jeg havde forventet. Det var ærlig og åbenhjertig snak hen over bordet, med masser af gode grin.
Vi skal mødes igen om 3 mdr. og jeg glæder mig !
Men der største grin fik jeg i tirsdag; jeg bestilte et abonnement på Interweave Knits lige efter deres forårsnummer udkom. Men hørte ikke fra dem før at sommernummeret udkom og stor var min glæde over indholdet af bladet. I tirsdags lå der endnu en kuvert fra dem..... Uhhhh spændingen var stor og grinet endnu større: indeni lå forårsnummeret.
Se lige datostemplingen

3 Comments:

Blogger nettie said...

Hejsa!
Det har godt nok været længe undervejs. Godt du har fundet på andre ting at lave end blot at vente på inspiration derfra.....
kh
nettie, Padborg

10:17 PM  
Anonymous Anonym said...

Hmmmrrppphh, jeg venter og venter også på bladet - forhåbenligt dukker sommerbladet snart op.....
KH, Britt

9:55 AM  
Blogger strikkeforsker said...

Hmmmmm US Postal er sgu underlige, jeg har sendt en pakke med skib, der nåede frem på 3 dage og sendt andet med fly, der tog laaaang tid. Jeg sendte to pakker samtidigt før jul hvor den ene nåede frem i tide og den anden i februar.
Nå men nu er der dobbelt op på inspiration :-)

1:28 PM  

Send en kommentar

<< Home