27 april 2006

Blogferie

Der sker en del i det lille hjem i denne periode - både af det gode og det jeg godt ku' undvære..
Jeg har besluttet at tage en lille ferie fra bloggen, så jeg kan koncentrerer mig om de andre opgaver i det lille hjem !! Bl.a. en igangsætning af et vægttab og noget havearbejde, der er tiltrængt, men også noget der ikke hører til i dette åbne forum :o)
På strikkefronten er der kommet gang i kanten til det retstrikkede sjal; så Tina slipper for mit strikketøj !! Og Pandora skrider også fremad, så godt at jeg lige fik strikket lidt for langt mens jeg så film en aften. Det kender de fleste vel ??!?!?.
Jeg vil altså ikke slænge mig som denne lille havfrue, mens der er "ferie", men stadig følge med i bloglandet. Og vil da smide en kommentar i ny og næ !!
God maj til jer alle

6 Comments:

Blogger nettie said...

Hej Søde!
Ja, nogle gange må der drastiske midler til. Held og lykke med dine off-blog projekter. Glæder mig til at følge med, når du har mod på at skrive her igen om hvor godt det hele går.
Kram fra
nettie
der osse bøvler på med vægttab

12:14 PM  
Blogger Helle Holst said...

Kære Susanne
Håber også at maj må blive en dejlig måned for dig med solskin og god energi til dine projekter. Held og lykke! Glæder mig til vi "ses" igen :o)
Kh. Helle

4:22 PM  
Anonymous Anonym said...

Held og lykke med dine projekter, jeg glæder mig til at høre fra dig igen hen på sommeren :-)
KH Julie

9:05 PM  
Anonymous Anonym said...

Rigtig god arbejdslyst. Håber, du når dine mål!

Mange hilsner
pernille

2:08 PM  
Anonymous Anonym said...

Hrmpfff...så må jeg jo finde på noget andet at lave ;o))

Håber der snart kommer orden i tingene omkring dig.

KH Tina

2:35 PM  
Blogger Vivian said...

Blogferie i ny og næ er en god (nødvendig!) ting!!

Vi 'ses' bare!

Knus Viv

11:18 AM  

Send en kommentar

<< Home