30 marts 2006

Endelig en fridag :o)

Den er stærkt tiltrængt - utroligt, når jeg nu kun arbejder 3 dage om ugen.....
Men omstillingen til sommertid (eller klassefesten fra i lørdags ?!?) har været
rigtig hård denne gang. Der er blevet tid til lidt stikning









Jeg er blevet enig med mig selv om, at gøre begge ærmer klar til vævestrikningen - INDEN jeg starter på det sjove...... selverkendelse ?? Måske ! Men jeg regner med at ærmerne er færdige i weekenden.
Derudover er der jo "flasker" på pindene.

2 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Ahhhhhh, I er gået over til sommertid i Danmark, det er derfor der bliver stille en time før... God ide, om ikke andet får man en bluse med 3/4 ærmer :-P

2:23 PM  
Blogger Helle Holst said...

Kære Susanne
Håber at du snart får sommertiden tunet ind. Jeg har ikke mærket det så meget i år, men sidder lige nu og funderer over om det måske er derfor Kristian har været #¤%¤ ÅHHHH træls de sidste par dage.
Lækre strikkerier, glæder mig til at se perlen med lange ærmer :o)
Kh. Helle

4:03 PM  

Send en kommentar

<< Home