18 marts 2006

Det blev én af de dage..

hvor intet i planlægningen lykkedes; men det gjorde ikke dagen ringere :o)
Desværre nåede jeg ikke ud til Birthe, bil-ejeren tog til reception - med bilen ...
tsk tsk, den overbo er da heller ikke til at regne med !!
Det gav så anledning til at kigge lidt her - hmmm, ikke meget at se !
Men overvejelserne om en bil gik på fuld tryk i 1 times tid.
Så faldt jeg over denne side: http://www.smyril-line.dk/
Og jeg kan nemt forestille mig følgende:
Siddende på dækket med noget godt strikketøj på vej hertil








Eller måske hertil









Uhh - skyndte mig at bestille et katalog, så må vi se om det
bliver til noget.
Fik ikke startet på Perle-ærmer - for vi sku' lige se filmen fra
Alt for Damerne og der var ikke rigtig noget i strickmuster-bogen,
som jeg synes ville passe med Maiken-garnet, så det er endt med en "kedelig" 3/3-rib.
Men det gik godt sammen med filmen :o)
Nu vil jeg sætte mig med min Discman, en ny CD, en god kop kaffe og Perlen.