23 februar 2006

UNDSKYLD, MEN JEG HAR SYNDET

Sirenen sang sin lokkesang...
Jeg prøvede - trak vejret dybt..... Nu er der stor flovhed og dyb rødmen i kinderne af skam her på matriklen .... Men glæder mig til imorgen, hvor pakken forhåbentligt når frem til mig :o)
Anne: Jeg tror at lyden må være: tsk tsk !
Lise: Jeg har ikke haft rygestopkrise, siden mit nødråb i gruppen og nu er det snart 9 mdr. siden jeg holdte ! (Og vægtstigningen passer sgu' også med en graviditet :o))
Mette og Jane; jo - jeg nød at bestille pakken og glæder mig som et lille barn til at nusse med det ! Har efterhånden også reduceret mit antal af laster, så garnet skal der værnes om...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Puhaa Susanne
Lige da jeg læste overskriften, troede jeg du var faldet i vandet mht smøgerne. Hvordan går det egentlig med dem? Her hos mig er det jo 8 mdr. siden i morgen, at jeg tog min sidste smøg.
KH Lise

6:18 PM  
Blogger strikke_jane said...

Det er skønt at synde engang imellem, ikk'?? :-)

6:30 PM  
Blogger Anne said...

Hvordan staver man til den der lille lyd, man laver med tungen, og som ofte ledsages af en let rysten på hovedet??
men forstår nu godt at du blev fristet over evne, det er et lækkert tilbud!!
KH Anne

7:50 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Godt man kan købe aflad ;-)
Men nu er det jo sunde varer med højt fiberindhold, der ikke feder andet end garnlageret. Nyd det!

8:57 PM  
Blogger Ditte said...

Man skal vel have lov til at synde engang imellem!!!!!
God fornøjelse med pakken.
Knus Ditte

10:23 PM  

Send en kommentar

<< Home