28 februar 2006

F*ndens også :-)

Hvor dum må man være ??? Har strikket på den nederste del af Perlen i flere omgange: lænkestrik med Norogarn. Men det så forfærdeligt ud og idag havde jeg bestemt mig for, at søge hjælp hos webstrikkerne. Men jeg ku' da lige tjekke det med løbelængde på originalgarnet kontra det jeg bruger...... uskyldig fløjtelyd :o) Jeg strikker med 2 tråde og hun bruger tvinnialpacca. I opskriften står der: "der strikkes med alpacca" Det betyder da 1 tråd - ikk' ??? Nå, ikke..... Nu vil jeg trævle op for 4. gang. Godt at det er lækkert garn !! Jeg har været så træt af det, at der IKKE er taget billeder. Så i må nøjes med et billede af en god middagslur - med mors garn som hovedpude

1 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Ej hvor trælst, endnu en isager-soduku :-((
Jeg krydser fingre!
Ulla

9:16 PM  

Send en kommentar

<< Home