12 februar 2006

Den anden dag

spottede jeg dette i
den lokale broderibiks.
og endnu engang blev
jeg lidt "lysten " efter
at brodere....
Måtte lige rode lidt i
gemmerne - men se så
lige her:

Hamstringsgenet har åbenbart altid været veludviklet.... :o)
Her er for 149 kr. broderigarn, købt for ca. 10 år siden !!
Jeg ved ikke HVAD jeg skulle brodere; måske denne, eller denne....
Hmmm, denne er nu også sød - men der er jo også en hel
anden verden. På den anden side er det vel begrænset hvor
mange puder jeg kan stable op i sofa'en ??!?!
Så jeg drømmer videre engang imellem og så må vi se om
det nogen sinde bliver til mere.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Uuuuuuuh, du sparker til min dåriæge samvittighed, for jeg har SÅ tit villet i gang med at brodere igen - jeg er vild med det, men har aldrig rigtigt frembragt noget. Puderne, du har fundet, er skønne...men jeg er bange for, at gemalen sætter grænsen ved blomstrede puder i de røde IKEA-sofaer...måske jeg skulle "bløde" gyngestolen lidt op. :o)

9:00 PM  
Blogger nettie said...

Hey Susanne!
Det skulle du da ha fundet lidt før, for det er ikke længe siden vi manglede noget til det fødselsminde Henrik lige er blevet færdig med til Jakob, og så ku vi jo ha købt det hos dig..... Men vi løste problemet på en anden måde, da vi desværre ikke har nogen broderiforhandler lige her i nærheden......
Knus
nettie

10:37 PM  
Blogger Linda said...

Holy shit alt det lækre broderegarn!!!
Du skal da kigge i Kaffe Fassetts broderebøger med alle de flotte farver du har liggende, den mand begrænser sig ikke til et par farver eller 10 :o)
kh Linda

11:32 PM  
Blogger Helle Holst said...

Hold da helt k... Du kan da roligt gå i gang med en pude eller to:o) Jeg elsker også at brodere, men bryder mig egentlig ikke på produkterne, men processen ....Uhmmm det er skønt.
Kh. Helle

7:18 AM  
Blogger Anne said...

Hvis du nogensiden broderer den med anemonerne,så må den da så absolut her hjem til mig at stå, anemonekone you know...

10:03 PM  

Send en kommentar

<< Home