29 januar 2006

Min egen forårsbebuder

Jeg elsker frost, sne og høj himmel - bliver så inderligt glad på dage som idag, hvor luften er kold og himlen mega høj !
Men derfor kan man jo godt frydes over en lille forårs-farveklump i stuen
Mit gamle køkken havde faktisk samme farve på lågerne (22 stk i U-form !)- ikke særligt tjekket... men det var mit !!
Men det største mirakel i mine vindueskarme er nu denne julestjerne. Indkøbt i november og står lige så flot som den dag ! Det plejer jeg ikke at kunne.

1 Comments:

Blogger conny said...

FLOTTE blomsterbilleder - hvad hedder den orange sag og er det en løgplante?
Da det er første gang, jeg er inde på din blog, har jeg lige skannet ned over siden, og jeg blev overrasket (og glad) over at se, at strikning ikke er helt yt endnu. I min ungdom (i 70'erne) strikkede vi jo allesammen, og jeg holdt ved - faktisk var det vist først, da børnene kom, at jeg holdt op. Og nu synes jeg ikke, jeg orker at tage det op igen. Min tålmodighed er ikke blevet længere med årene.

3:01 PM  

Send en kommentar

<< Home