24 januar 2006

Mere stash-flash'ing

400 gr. af dette dejlige Opal Batik har ligget i kurven i et stykke tid. oprindeligt var det planen at det sku' blive til en trøje.....
Meen - det blev ikke rigtig til noget. Nu bruger jeg lidt af det til denne



Søndagaften kl. 20.00 blev der slået op til en Latifa til Katrine;og så langt er jeg kommet. Det går som en leg i ukendt strømpegarn. Det skal være langt - siger hun ! Så nu skal der bare strikkes. Ja, Jane, jeg er blevet bidt af Latifa: dejligt "idiotsikker" strikketøj og lidt tøset alligevel.... Nu skal jeg hen i sofaen; min datter har lejet bollywood storfilm: "Bride og Prejudice"

4 Comments:

Blogger strikke_jane said...

Du er da bidt af en gal Latifa *G*

Det ser OGSÅ ud til at blive flot...

7:12 PM  
Anonymous Anonym said...

Latifa er da fantastisk! Jeg kommer til at tænke på at Opal Mosaik (som ellers er så svær at finde på noget til, synes jeg) nok også vil være ret god til flæserne i en Latifa......der er vist basis for en del Latifa'er i mit lager...
KH Britt

9:25 PM  
Blogger Linda said...

Hehe, jeg troede først du havde tastet forkert (pride and...), så blev jeg alligevel nysgerrig, har nemlig ikke set den (tør jeg sige det højt), og så er det såguda en ægte bollywood film, som du jo også skriver. Den må jeg ha til weekenden ;o)

9:00 PM  
Blogger Helle C said...

Hej Susanne
hvordan laves det der ind imellem, altså det med tykkere garn, jeg er jo lidt nysgerrig, kunne godt tænke mig at prøve det der...

Knus fra Helle

11:35 AM  

Send en kommentar

<< Home