31 januar 2006

Husker I ...

denne sag, som jeg strikkede på rekordtid - når man hedder Susanne !
Det "eneste" der mangler er monteringen.
Så nu har jeg besluttet at torsdagen ( = fridag )
skal bruges til at montere Gloria.
Jeg er blevet færdig med Katrine's Latifa.
Der er ikke kommet flæser på begge sider
- men det gør der ved lejlighed :-)
Jeg sku' nemlig skynde mig igang med et nyt stash-projekt: hjemmefutter i dette garn:Jeg har strikket den ene fod og sålen på nr. 2 - så jeg satser på at de er færdige iaften og klar til vaskemaskinen imorgen. Men då er der en ny udfordring.... Hmmm, hvad skal jeg tage hul på ??Vil bruge aftenen til at overveje mulighederne og så må jeg se hvad det bliver........

Havde en pudsig oplevelse i butikken idag, jeg blev ihvertefald gjort mundlam: Al kundesnak har handlet om JP-tegningerne og reaktionen på dem. Kunden nr. 150 skælder ud og i et anfald af pædagogisk "et-eller-andet" siger jeg: Jamen, tegningerne er jo iflg. deres tro mangel på respekt/ en latterliggørelse af Muhammed o.s.v. Kunden udbryder: Jamen hvormange har ikke gjort grin med Hitler på alle mulige måder.... mens hun ser meget vred ud ! Øhhhh - hvordan kommer man lige videre derfra ??

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Glad for, vi åbenbart på et eller andet niveau er enige om de sk*** tegninger. Men den kunde der...man ku' jo blive helt bange!? Enten for hendes ufattelige dumhed eller for hendes "tro!?

10:31 PM  
Blogger Dorte said...

Farverne på din Gloria er vildt flotte - glæder mig til at se den færdigmonteret.
kh Dorte

10:26 PM  
Anonymous Anonym said...

behovet for at se:)

5:19 AM  

Send en kommentar

<< Home