24 marts 2006

Forår på vej ???

Det må der være.... jeg har brugt lidt tid med dette katalog fra www.bloembollen.com og nu glæder jeg mig over, at en skoleklasse får 30% af omsætningen til deres lejtur :-) Jeg er ellers ikke havemenneske, men kan mærke at i år skal der ske noget i den forsømte have!

Igår nåede jeg ud til
Birthe og fik købt lidt norogarn + handskepinde. Jeg må altså prøve at strikke et par handsker, lod mig nemlig friste af Britt's gode boganmeldelser og lånte "Knitting Fair Isle Mittens & Gloves".
Nu håber jeg bare, at weekenden ikke bliver alt for præget af tømmermænd: koncert med Big Fat Snake i aften og gensyn med min gamle folkeskoleklasse imorgen; hvoraf jeg IKKE har set de fleste siden 1979 ! Puh - der er basis for en hovedpine....
Ellers ærger jeg mig i disse dage over, at jeg ikke er særlig hurtig med pindene.... synes at Perlen har været undervejs rigtig længe og jeg strikker løs med mine notater ved siden af (ellers går det i fisk for mig) Men den skal være færdig snart, så jeg klør på med krum hals og en pind af gangen !
I må huske at kigge ind ved Jeanette og hendes høns - de er simpelthen for dejlige; jeg kommer til at smile hver gang.
Rigtig god weekend - regner ikke med at jeg når tilbage til tasterne før det bliver hverdag igen !!

3 Comments:

Blogger Mette G. said...

Hej Susanne!

Det katalog har jeg også sidder med. Her går beløbet til 4 idrætsklubber.

Jeg købte også sidste år, men et overivrigt hakkejern gjorde kål på en del af møjsommeligt lagte løg!

Jeg prøver igen i år, for man sådan en dejlig forårsfornemmelse i maven, når man kigger på alle de skønne blomster.

Hilsen
Mette G.

10:31 AM  
Blogger strikkeforsker said...

Flotte blomster, mig osse plante blomster i min forsømte have.
Handskepinde er nu også geniale til strømper.
God fest og nu håber jeg ikke tømmermændene larmer alt for meget ;-)

3:52 PM  
Anonymous Anonym said...

Blev lige fanget af dine sociale arrangementer: Big Fat Snake er bare dejlig musik - fortæl fortæl, hvordan det er gået; når du kan.
Gensyn med gammel klasse - kan være en blandet fornøjelse, men lidt nysgerrig er man vel. Ku du genkende dem?
Jeg har 1 gang mødtes med folkeskoleklassen, og der var faktisk et par stykker, jeg ALDRIG ville have genkendt. Næsten ikke engang på stemmen. Det er UHYGGELIGT, for man synes da, at dem vil man altid kunne huske.

12:27 PM  

Send en kommentar

<< Home