17 januar 2006

Mere fra lageret

3 nøgler viscose & hør fra
Stof 2000 og næsten
2 ens nøgler Koigu....
jeg gad nemlig ikke at ha'
frynser på mit Charlotte-sjal !
Man sku' tro det var købt til
at høre sammen - eller så er det en afsløring
af mine "indre farver" (sammen med sort).
Blev lidt inspireret af Anne (igen igen) og er
startet på dette



Ja, det er 1 af mine julegaver
fra datteren:
Boye Needlesæt, som endelig
er kommet i sving..... og det
går som en leg :o)
Hva' jeg strikker?
Såmænd Latifa fra Knitty i
en "kedeligere" version.

6 Comments:

Blogger strikke_jane said...

oplever ofte at det lidt "kedelige" strik, er det jeg bliver mest glad for. Nok fordi jeg holder af det enkle og klassiske - så jeg synes Latifa ser godt ud :-)

6:49 PM  
Blogger Fríða said...

Flotte farver Susanne! Jeg ku´ godt gå hen og blive inspireret af dem.
hilsen fra Island
Frida

8:48 PM  
Anonymous Anonym said...

Helt enig med Jane. Det er ikke kedeligt - det er klassisk - og det, der holder i længden.
Latifa er også på min ønskeseddel - måske med resterne af Cherry Tree Hill garnet - altså når Charlotte ER strikket.....
KH Britt

8:54 PM  
Anonymous Anonym said...

Faster, faster aldrig har jeg da set så meget garn, og så mange strikkepinde.. hmm tjaa måske lige bortset fra mors lager :o)
Knus Sophie

10:01 PM  
Blogger Anne said...

Super flotte farver...
Det er hurtigt strikket, dit endda endnu hurtigere, når du bare skal fræse der ud a' i en farve hele vejen op :-)
Jeg er snart færdig med mit, måske i morgen, der bliver endnu en hjemmedag!
KH Anne

10:19 PM  
Blogger IF Stjernen said...

Bestemt ikke kedeligt! Jeg har selv overvejet at strikke det, men synes at orginalen er lidt for spraglet til mig - nu er jeg mere inspireret til at strikke det :-)

KH Britta

12:05 AM  

Send en kommentar

<< Home