26 december 2005

X - X - mangler (Tak for lån, Anne)

Der var 3 ønsker til julehyggen i år; de 2 jeg havde styr på:
min skønsang og teenagernes opførelse, begge ting gik
fantastisk :-)
Men så var der lige den sidste..... tsk tsk.... suk
Vi havde 2 fædre til foræringspriser i går - datterens
usynlige og min MEGET synlige......
Så julehyggen blev ikke helt som ønsket, men vi var
nok ikke den eneste familie der blev "ramt" af det
"rigtige" liv i Danmark.
1. juledag blev der til gengæld hygget, lyttet til nyt musik,
strikket og slappet af.
Dagen idag er brugt sammen med et par venner med
god og krydret mad, mens sneen har gjort sit til julestemningen.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kære Susanne.

Nej, det er ikke altid nemt med de fædre....Håber I havde en nogenlunde jul, trods alt.
KH Tina

11:21 PM  
Blogger Anne said...

Suk, suk og tredobbelt suk...
Surrealistisk juleaften, jeg klamrer mig til tanken om, at det jo bare er én ud af 365!!
"Julefred" fik en ny dimension i vores familie.

KH Anne

8:47 AM  
Blogger Vivian said...

Det virkelige liv har det sandelig med at spøge, og især Juleaftener synes jeg. :-)

Kærlige hilsner til dig og dine !

Viv

11:16 AM  

Send en kommentar

<< Home