15 april 2006

Sur gammel kælling

Det er hvad jeg føler mig som, når jeg en sjælden gang
går ned i byen lørdag formiddag. Jeg kan ikke forstå, at
børnefamiler på 4 eller 5 personer ABSOLUT skal holde
i hånd i en kæde når udsigten på gågaden er sådan her
Jeg holder uendeligt meget af dyr - men hvorfor skal hunden med sådan en dag .... Hvor er den almindelige hensynstagen blevet af ??? Jeg flytter mig for rollatorfolket, kørestole, barnevogne og hvis jeg møder nogen
jeg skal snakke med... ja, så rykker jeg ind til siden... Ved godt at det ikke er moderne, men "trafikken" glider bedre.... Nå, det var dagens sure opstød - inden jeg går i haven for at nyde solen og rydde lidt op i et bed. Fortsat god påske.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sådan har jeg det med barne- og klapvogne, som absolut skal med ind i hver en butik eller café! De vogne tilhører ofte, de forældre som tror, at der kun findes deres børn i hele verden.... Flytte sig...?! Den tanker strejfer dem slet ikke. Mange steder har jeg set, at der af samme årsag hænger et skilt med en streg over barnevogne....

3:29 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Sjovt nok er det de samme foraeldre, der medbringer deres uopdragne, larmende afkom paa cafe og restaurant. Hvor er alm god opfoersel og hensyntagen til andre blevet af?

Ulla

4:28 AM  

Send en kommentar

<< Home