12 april 2006

Forår i stuen

De skønne små skud på troldepilens grene luner i det triste gråvejr...


Nu må det fa***me godt blive forår !! Trænger til solens varme og en is på havnen.
På strikkefronten er der gang i terapi i lange baner..... den retstrikkede trekant del af sjalet er færdigt og jeg er i gang med kanten. Men i modsætning til visse andre, er jeg ikke så god til udenadslære :o) Så det tager lidt tid !


Mandag kl. 13.15 slog jeg masker op i venteværelset hos lægen og iaftes lukkede jeg af for denne lille klud (nåede også lige at være på arbejde i 2 x 7 timer) Der er slået op til endnu èn karklud med Netto-garnet. Idag venter 8 timers arbejde inden det bliver påskeferie for mit vedkommende. Imorgen slår jeg op til Pandora....

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hold ud - du skal "kun" bruge omkring 59 spidser på blonden ;o))
Jeg har strikket sjalet 4 gange nu, så der burde jo ligesom være bare lidt, der hænger fast i gemmerne i hjernen.

KH Tina

4:54 PM  

Send en kommentar

<< Home