17 marts 2006

Ugens nyheder....

En ægte om'mer :o) Det er 6. gang jeg prøvet at strikke med garnet fra Maiken.... pindene var for tykke, mønsteret drillede, nye pinde igen og så videre. Nu har jeg fundet min tyske "Strickmuster"-bog frem og vil finde et mønster der passer til mit humør OG garnet.

Pligten har også været på arbejde, den er faktisk meget sød på. Men jeg havde ikke lige en model ved hånden.

Så er jeg kommet lidt i tvivl..... er der nok af de stærke farve til Perlen's ærmer....

Nej - det er der vist ikke :o)

Så i eftermiddag vil jeg køre ud til Birthe

og købe et nøgle mere og kigge på knapper til den.

Så i aften kan der blive samlet masker op !

1 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Det bliver spændende at se perlen, der kommer billeder, ikke?
Jeg beundre dit tålmod, forhåbentlig er det lykkedes nu.
Fiks lille sort mohair sag :-)

3:41 PM  

Send en kommentar

<< Home