19 marts 2006

Moarr - snøft - vil du godt....

har det lydt her i weekenden. Katrine er syg; feber, snottet, hoster og øm overalt !!
Hmm - nogle gange opfører hun sig altså som en dreng/mand :o)
Pastasalat var det eneste hun havde lyst til at spise, og så lugtede det lidt af sommer...

Jeg har været på travetur i skoven igen i dag - dennegang blev det til 2½ time i sjap, søle, fuglesang og solskin. Godt at vi bor tæt på de store statsskove !!



Der er blevet strikket på Perlen, der er nu fin gang i et ærme, så der er håb for et færdigt projekt i denne måned.

2 Comments:

Blogger strikke_jane said...

Pastasalat er nu heller ikke at kimse af. God bedring med hende. Dejligt at kunne se enden på et strikketøj, og perlen ser jo ud til at blive rigtig lækker.

10:46 AM  
Blogger Pia said...

Hej Susanne,
Set med pastasalaten, kan jeg godt tilslutte mig... jeg ligger her med "47.11" i feber og det eneste, jeg har lyst til at spise er pasta... øv, jeg gider simpelthen bare ikke gå i gang med tilberedningen, så jeg må vente på at en eller anden kommer hjem og forbarmer sig over mig :-))))

God bedring med datteren...

Hvor er den flot, din Perle-bluse.. glæder mig til at se den færdig...
KH PiaT - Køge

3:13 PM  

Send en kommentar

<< Home