10 marts 2006

KRISE

Alle de andre har overstået deres krise og nu er jeg midt i min; jeg gider ikke den der sorte mohair-ting (som vil tage maks. 1 dag at strikke !!) Perleærmerne trækker heller ikke helt vildt meget... Hmmm, så sku' vi jo mødes v. Maiken i aftes - det var da en anledning til at tage hul på noget nyt....
Så langt var jeg nået på Diamantsjalet, da jeg ankom hos Maiken og så langt var jeg, da jeg gik hjem igen!! Det ville bare ikke som jeg, så det blev "kun" til kaffe, blade og snak :o) Maiken indførte en ny skik: gæsterne fik et bundt garn med hjem (nu må vi se om jeg rammer farven bedre end Anne)


Hmmmm - måske sku' jeg gøre noget HELT andet, lige som i Helle's soveværelse så trænger mit også ! Disse farveprøver har været der i 2 år - vi overvejede nemlig om Katrine sku' ha' værelse derinde.
Nu vil jeg tage til forsinket fødselsdag ved Anne og så må jeg se HVAD weekenden bringer af opklaringer :o)

4 Comments:

Blogger Helle Holst said...

Hvorom alting er så går det markant bedre med Roomservice end strikketøj her i huset. Vi satser på at blive helt færdige her i weekenden og så håber jeg at successen breder sig til strikkepindene også. Rigtig god weekend til dig og dine.
Kh. Helle

5:50 PM  
Anonymous Anonym said...

Hmmmm.....jeg er nu ikke helt sikker på, jeg er kommet mig ovenpå min strikkekrise....

Håber du har været til en god fødseldsdag. Maden har garanteret været god ;o)

KH Tina

7:36 PM  
Anonymous Anonym said...

Din Perle er bare så flot, så den må du få færdig. På'n igen, og så husk at starte med ærme nr. 2, så går det som en leg ;0)En hyggelig strikkeaften skulle jo helst ikke munde ud i en strikkekrise...
Kh Maiken

7:49 PM  
Blogger Anne said...

Hey, hvor er alt det brune???
Når du nu har skiftet "image", så må jeg hellere ta' mig sammen til at klippe og klistre et nyt banner, denne gang MED garn ;-))
Ha' en dejlig søndag, vi er hjemme, hvis kaffetørsten melder sig...
KH Anne

8:16 AM  

Send en kommentar

<< Home