21 marts 2006

Inspirationstur i blogverdenen

Jeg er nok ikke den eneste strikkende kvinde,
der sætter sig med en kop kaffe; når
eftermiddagens pligter er overstået, og så surfer
rundt i det danske land - videre ud i norden og
inden jeg har set mig, så om er jeg f.eks på den anden
side af Atlanten :o) Det er skønt og ind imellem noget
tidsrøvende.... Idag startede jeg ved Anne ( og jeg vil godt lege med! ), så smuttede jeg videre til Connie (jeg er vild med hendes
foto, bliver så glad hver gang !!). Et smut ved Marie: http://tariblog.blogspot.com/ , som laver de skønneste ting, denne gang lokker hun lidt med Selbustrikk - ku' egentligt godt tænke mig at prøve...
Nå, vi kan nok ikke få opskriftsbogen eller det tynde garn i DK ;-)
Pyh, så sparer jeg lidt penge igen.
Retur til Danmark, hvor jeg havnede ved Mette G.: http://strikkehjornet.blogspot.com/ Hun har tilmeldt sig en knit-a-long http://mountainlacekal.blogspot.com/, som jeg så måtte kigge lidt nærmere på. Der dukkede dagens inspiration op: èn af de tilmeldte har lige lavet denne:
Branching Out fra Knitty - den passer garanteret til
Maiken-garnet :o) Nu er den printet ud og jeg skal vist prøve, når der er smuttet lidt flere centimeter
på perleærmet. Barnet er stadigt syg og selv kattene gider ikke at ligge ved hende længere.....
Lugten af febersved er åbenbart for slem :o)

3 Comments:

Blogger Mette G. said...

Hej Susanne!

Branching out har jeg også kig på. Det er så flot i både det ene og det andet garn. Her hos mig har tørklæder overtaget sidste års sokkers plads. Et nemt strikketøj at have med i bil osv.

Jeg er spændt på at se dit.

God bedring med patienten.

Hilsen
Mette G.

8:44 PM  
Anonymous Anonym said...

Branching out er et lækkert strikketøj. Jeg har forbavset hørt mange have svært ved at strikke mønsteret - for mig var det et af de første møder med et hulmønster, jeg hurtigt kunne lære udenad. Og smodet er sandt, det bliver smukt i alle typer garn, tror jeg.

9:58 PM  
Blogger conny said...

Tak tak for komplimentet - eller er det -en - jeg er altid i tvivl.
Jeg kender godt turen rundt på surfbrættet. Meget tidrøvende. Så jeg får aldrig tid til at strikke :-) Når jeg ser alle dine og de andre strikkebloggeres flotte produkter, så kribler det godt nok i fingrene igen. Jeg er da kommet så langt, at jeg på biblioteket har lånt "Huer, huer", hvor www.fandango.dk var et link. Måske jeg kan overkomme at strikke en hue til hver af mine tøser, inden næste vinter.

12:35 PM  

Send en kommentar

<< Home