12 marts 2006

Hovsa

Sku' lige flytte en kurv og se så hvad der havde gemt sig:
Det er altså utroligt som jeg har spredt mig over hele etagen ! Det er nu sammen med det andet i boksene, dvs strømpegarnet er puttet i en pose for sig. Det er vist lige en tak for deprimerende i farverne til den nuværende tilstand :o)
Der bliver overhovedet ikke strikket, men jeg tumler lidt med noget nyt på bloggen og så har jeg brugt lang tid her efter et besøg på Helle's blog.
Der er da et par stykker jeg godt ku' bruge.... skal da bare lige have lavet lidt mere væg ;-) Nu vil jeg ofre vasketøjet lidt opmærksomhed og så bage nogle muffins til eftermiddagshyggen. God søndag til jer alle!

1 Comments:

Blogger strikkeforsker said...

Hmmm kender fornemmelse.
På mystisk vis er der kommet spindefibrene i alle rum...
Hov, hvad skal det silky wool bruges til?

1:34 PM  

Send en kommentar

<< Home