08 januar 2006

Foto-dokumentation

af regnormens rygrad :o)
Her ses kaos ved sofaen !
Ja, der er garn og gode sager i alle poserne.
Rent faktisk er der 2 store kurve bag bunken...
Hmmmm - det er pinligt !
Der er faktisk også 1 stk færdigt strikketøj,
dvs der mangler lidt montering.
Ellers er kauni-vingesjalet blevet færdigt. Jubiiiii !
Så nu skal der et par pulsvarmere på pindene
i noget Opal. Det er nemlig hundekoldt på arbejdet.

Så er der lige et lagerbillede
fra soveværelset ..... Hmmm - det ser da ikke
såå slemt ud... Hvad er der i tasken ???

Lidt Noro, italienergarn,
1 spole sort uld (ca.1,1kg), lidt mere
Norogarn og lidt mere italienergarn -
så er der også lidt merino......

Beslutningen er taget:

Indkøbstop af garn indtil 1. april, medmindre det mangler til at færdiggøre et projekt !
Jeg har købt endnu 2 bokse til garnet og idag bliver der sorteret i poser og bunker.
Så må jeg finde et ikke-synligt sted til alle kasserne, så jeg ikke bliver mindet om min dårlige samvittighed hele tiden.
Foto af de skjulte strikkekurve følger imorgen :o)

6 Comments:

Blogger Anne said...

I betragtning af, at du har strikket så meget kortere, end jeg har, så har du godt nok samlet til huse!!
Der kan jeg simpelthen ikke være med, og det er sagt helt uden ironi og underdrivelse; men nu ved jeg da hvor jeg kan låne, hvis det bliver trange tider ;-))

3:01 PM  
Blogger Susanne said...

niksen - der lånesikke ud, ej heller er der noget til salg :o)Susanne
PS: så vær du bare glad for dit manglende dankort....

3:03 PM  
Blogger Vivian said...

Hi hi hi ha ha ho ho ho, det er da INGENTING !!!
- Og jeg mener sammenlignet med FØR jeg blev garnpusher vel at mærke ;-)

Vi er faktisk ved at rydde op i lagrene i dag - uuuuuh der er meget !

Men lad os så få noget af det på pindende så vi kan beundre det rigtigt, for det ser RET skattekiste-agtigt ud :-)))

KH viv

3:03 PM  
Blogger strikkeforsker said...

Wow, " så meget garn må du ALDRIG have på lager", sagde kæresten.
Skal vi sammen prøve at overholde købestop til 1. april? Jeg har med delvis succes: brug 2 nøgler før du kan købe et....

Mvh
Ulla

3:07 PM  
Blogger Helle Holst said...

Øj - jeg gad godt have sådan et lager. Jeg bliver ski da helt vildt misundelig. Nyd det :o)
Kh. Helle

3:24 PM  
Anonymous Anonym said...

Uhmm......jeg elsker "flash your stash"-billeder....det er jo altid rart at vide, man ikke er alene. Men det ser nu ud til at være lækre sager, du har samlet til dårlige tider ;o)

KH Tina

3:36 PM  

Send en kommentar

<< Home