06 januar 2006

Den dårlige samvittighed

over mit store garnlager vokser næsten dag for dag.
Jeg har garn alle mulige (og umulige) vegne også lige
ved hånden - der ved sofa-pladsen, hvor der ligeså stille
kommer flere og flere små poser ved siden
af de 2 meget store kurve.
Nu er det så slemt at vi ikke kan mærke om radiatoren
er tændt :o)
Inspirationskilderne pibler frem i webstrikregi og på
div. blogs.
Måske jeg sku' gøre Hanne følgeskab, bortset
fra at hende her og jeg har aftalt en togtur til Kbh. d. 28. i
denne måned. Hmmm - ville det ikke være surt at stå her
UDEN at måtte købe ???
På den anden side, så har jeg garn til følgende projekter:
1) "Mermaide" i sortnistret spolegarn og
et par grønne nuancer til kontraster.
2) "Diva" i grønne nuancer
3) "Tweedie" i blålige nuancer
4) "En kort en lang" i lyngfarve
5) "Pandora" i grønlige nuancer
6) Den grønne sag fra september i sortnistret
garn fra Baurnwolle
7) Anne B.'s sommerbluse i uruguaygarn - flere valgmuligheder
8) Norotrøje
9) Endnu en Norotrøje
10) Silkywool til en bluse eller 2 fra én af Lavold's mange bøger
Derudover er der endnu mere garn UDEN tilkoblede projekter,
mange gode bøger og blade med inspiration og begrænset tid.
Hmmm - skal det være Viviann's "let-lige-garnkurven"-model
eller Hanne's ???
Jeg går i tænkeboks i denne weekend, mens jeg forhåbentligt får
afsluttet et projekt - måske endda 2 !!
Så må jeg nemlig prøve mine nye Boye-pinde....
Rigtig god weekend til jer alle.

2 Comments:

Blogger Anne said...

En ting, har du vist mig med dette indlæg: jeg skal IKKE liste alle mine projekter med indkøbt garn op, jeg ville ikke kunne finde en eneste undskyldning for at købe mere så!!
Hvis du går helt bankerot, så må du sælge ud af lageret...
KH din købelystne svigerinde.

8:12 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg ville også ønske, jeg havde lidt mere rygrad, hvad angår indkøb af garn (og spindefibre). Men man bliver (sgu) så let inspireret og fristet, ikke?

KH Tina

10:14 AM  

Send en kommentar

<< Home