09 august 2005

Ups !


Var der ikke noget med indkøbsstop ??? Det er smuttet i dette lille hjem ;-)
Kom til at bestille lidt opskrifte hos
Busy Hands da de havde udsalg.... Bestilte forrige søndag og havde dem igår ! Hurtig levering fra Canada...

Sjalet frister vældig meget... Seascape Shawl

Men faldt også over dette sjal på en surftur ud i verden:

Feather and fan comfortshawl fra d. 7. august (nærbilleder d. 3.) og her er opskriften

Jeg strikker på et vingesjal i skyggestrik til min datter.....men jeg synes ikke at jeg kommer nogen vegne - har ellers strikket ét til mig selv i uld fra Sommerfuglen og det gik som en leg.... Mit eget er yndlings-aften-putte-sjalet, men det bliver også brugt udenfor hjemmet !

Mit problem er at jeg IKKE må starte på Kauni-sjalet (sort, brun og gyldne-farver) eller noget andet før jeg er nået til midterstykket ! Så jeg har gang vingesjalet i alpacca og så Corsagen i bomuld (det garn er ikke min favorit ! Det føles som håndarbejdstimerne i de glade 70'er ! Hårdt, usmidigt - men modellen er flot !)

Det jeg ville sige var: Jeg gider ikke at strikke.... det er ikke sjovt lige nu.... jeg vil ... strikke på noget andet !

Tak for de hyggelige hilsner i de tidligere indlæg.