03 august 2005

Sjal - igen, igen


Spaces levede ikke helt op til mine forventninger - så nu prøver jeg her.

Sådan kom Moster's sjal til at se ud: Karen Noe's "3+1 maske" - det var dejlig nemt at strikke: INGEN tilbagestrikning ;-) Kan desværre ikke finde noget på nettet vedr. denne model. Jeg har købt det i
Stokværket

Sjaler er vist blevet min "sokkestrikning": afslappende, hurtigt og meditation ! Godt at der er et par mostre og kusiner, der er glade aftager af produkterne.

Har købt Kauni-garn til Mette's Blå Mokka-sjal, men det må (desværre) lige vente lidt. Skal ha' strikket mere på Katrine's vingesjal i alpakka INDEN jeg går igang med et nyt.

Er også igang med Isager's Corsage fra " Strik á la carte" i ren bomuld. Jeg bliver så facineret over mulighederne med "bare" retmasker - så er det herligt at sidde med et par pinde og lidt garn ;-) Nu vil jeg putte mig i sofaen med min kaffe og Corsage-strikning.

1 Comments:

Blogger Sanne B. said...

Wauv for et flot sjal. Respekt!!
Har lige opdaget din blog og jeg glæder mig til at læse mere.

kh
Sanne B.

12:18 PM  

Send en kommentar

<< Home