06 august 2005

En glad moster

Fik en opringning fra Moster i Norge i aftes;på trods af at hun selv strikker (det havde jeg liige glemt) måtte hun knibe en tåre da hun åbnede pakken !
Og alt er bare perfekt: farve og størrelse, så det skal med til Skotland på ferie.
Det er jo herligt når tingene går op i en højere enhed.

Vi aftalte at hun ville tage noget garn fra Du Store Alpakka med til DK. Jeg ska' bare lige finde ud af hvad det skal være ;-)
Hmm, synes jeg havde et link til et udvalg... Nå, det dukker nok op.

Jeg får lidt stress når jeg kigger mig rundt i det lille hjem. Genoptog strikningen for ca. 1 år siden og dermed også shopping online - efter inspiration fra Anne og diverse blogejere.
Det sammenholdt med min svage karakter og et "belønningskrævende år": det er så både garn, mad og "lækre småspise ting/ slik" vi snakker om...... Ja, så er lageret blevet ret så stort og hofterne lidt bredere. Der er Noro-garner, Elsebeth Lavold, selvhentede italienske effektgarner, div. multifarvede garner, lidt sokkegarn (godt gået Marianne - jeg strikker nemlig ikke strømper ;-)
tweedgarn på spoler, 1 STOR kurvfuld med blade og bøger samt en MEGALANG liste over ønskeprojekter!

Hmmm - måske jeg skal lave en liste med de aktuelle garner i huset OG én med projekter og så parre dem ??? Det kræver vist lidt overvejelser ;-) Jeg har været igang med at sortere bøger, blade og løse opskrifter... så noget er gået til andre strikke-hjem!





1 Comments:

Blogger Bettina said...

Heh, det med parring kender jeg godt - jeg samlet det simpelthen i poser med opskriften, mine egne små "kits"...ellers går det helt i hundene for mig.
Dit 3+1-sjal af Karen Noe er jeg godt nok helt vild med...desværre er det ikke nemt at aflure teknikken på billedet.

9:45 PM  

Send en kommentar

<< Home